nu är jag här igen...

LINAAA GÄSTBLLOGGAARRR :D

Idag har jag varit i skolan och jobbat, men mest längtat hem... hehe.
Jag småsprang hem av två skäl, och det ena var (är) att det är snöstorm här ute (gillas inte). Och det andra är att jag väntar på ett besked från Nicooole! Hon är på väg till arlanda och skulle meddela mig när hon landat på stället.. Jag vet inte om hon har nämt det (host) men hon ska ju till Thai/Kina;)
men vi ska försöka hålla kontakten så länge hennes internet tillåter så.
Man är ju lite.. vad ska man kalla det? Avis?-.-

Men nicole och hennes familj ska ha det super där borta! :D
hejdååå! :D


Kommentarer
Postat av: Tea

Hejsan!

Jätte söt blogg!

Jag har en startat en frågestund på min blogg och skulle bli hur glad som helst om du kikade in och ställde en fråga!

Kram

2010-12-22 @ 10:31:59
URL: http://teabarjman.blogg.se/
Postat av: Magdalena

Fin blogg!

2011-01-30 @ 18:09:12
URL: http://wanbe.blogg.se/



Ditt namn :)♥:
Kommer du tillbaka? Kryssa i ;)

msn/mail adress (visas bara, bara, bara för mig ♥)

Bloggadress eller hemsida? :)

Självaste kommentaren ♥:

Trackback
RSS 2.0