thailand och kina

Gud vad jag inte har bloggat något, jag orkar intee :/

Igår var det lilla julafton :D (vi är inte hemma på jul :/ Kina och Thailand står på agendan istället ;)
Igår hände en "once in a lifetime" sak :D Frippe läste Veckorevyn. Flera gånger dessutom xD

Min och Linas goooda drink -.- Vi gjorde när hon sov här för några helger sen :D

I helgen sov jag hos Sanny :D:D:D Vi byggde en säng som jag sov i xD (y)
Hennes kossor är så sötaaaaa :D Också slickas dom jättemycket xD Det var 2 kossor som slickade på varandras tungor xD Och typ fastnade så -.- Asså i några sekunder, inte dom liksom hakade ihop tungorna -.- Deras tungor är typ 3 meter långa :D Hhahahaha xD



Kul att vara på skolan typ 20 över 7 imorgon för att vi musikklasser ska ha luciatåg för dom andra klasserna i aulan typ 8.10 -.- Fattar inte varför så tidigt.

Och kul att jag ska till tandläkaren 7.40 när vi har sovmorgon till typ 10 på onsdag -.-

OCH KUL ATT VI ÅKER PÅ TORSDAAAAAAAAG!!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D WHUUUUUUUUUUEEEEHH ;D

Just nu packar jag, städar jag, smsar jag, chattar jag, bloggar jag, lyssnar jag på musik, .... typ xD
Jaja, måste komma på vad jag ska lägga ner i handbagaget! ;) Fjuueh :]


Kommentarer



Ditt namn :)♥:
Kommer du tillbaka? Kryssa i ;)

msn/mail adress (visas bara, bara, bara för mig ♥)

Bloggadress eller hemsida? :)

Självaste kommentaren ♥:

Trackback
RSS 2.0