ALLA läser! :D:D:D:D:D (y)

jaoow, haha. nicolsen är lat och orkar inte uppdatera, så jag gör åt henne... något nytt måste ni ju få läsa, right? hon sitter och spelar gitarr, sjunger så"väldigt fint osv... jag siter och fumlar vid datorn, humhum-.-
nejmen vi har trevligt :D  "okej, ett vanligt akord, som är från... nån himla lätt bok.. gaahh" jaja, ni hör/ser själva. xD  nicole sa dedär för er som har lågt IQ :]]]]]]
nu söker hon nånting... ett häfte:o
HAHAHH, är det kul å läsa? xD
väldigt kul att skriva varjefall..

hon hoppar från ämne till ämne xD
typ: "och tusen tusen strålar och... kom och ta mig långt härifrååååån... låt mig vaaaaaaaaa.... vad?..."
nu spelar hon igen, hon är bäst på gitarr.
vi har lagat mat typ, ätit, skrattat, fotat, skrattat, varit ute, gått, pratat, gått in, skrattat, suttit vid datorn, dunkat (dunkar) musik, skrattat, spelat gitarr (iallafall nicole, jag lyssnar). nu ska vi göra ansiktsmask.
men vet ni vad vi gör NU då? jo, för det ska jag säga er, SKRATTAR. :)

nicole spelar och jag spelar... olika.
änglar ni som har läst vareda rad! nu ska vi göra ansiktsmaskar! hejdå alla fina läsare!

Kommentarer
Postat av: Stina ahlgren

Gillar din backrund ! <3

2010-11-20 @ 22:09:50
URL: http://sawww.blogg.se/



Ditt namn :)♥:
Kommer du tillbaka? Kryssa i ;)

msn/mail adress (visas bara, bara, bara för mig ♥)

Bloggadress eller hemsida? :)

Självaste kommentaren ♥:

Trackback
RSS 2.0