aquarena

Ja då var man hemma igen, med ett jack på armbågen och ett knä som gick ur led typ. Hahah, skönt ;D

Jag har iallafall haft jättekul. Det var jätteroligt att träffa Julia! :D:D:D:D Det var typ i somras vi träffades senast på fritiden, innan det... var det ännu längre sen!

Jag är helt slut! Har badat hur länge som helst!

Det var jättekul i toaletten/space bowl(som den heter på riktigt) när man var i röret, för det vart KOLSVART där nu på kvällen, man såg absolut inget! :D

Nu vill jag se paranormal activity. Tror jag ska gå och göra det nu! Tjing :)

Kommentarer
Postat av: julia

aaa det var as kuligt! :)

2010-11-03 @ 19:25:54
Postat av: linaaa'

härligt (y)

2010-11-05 @ 00:08:05
URL: http://fotoavlina.blogg.se/



Ditt namn :)♥:
Kommer du tillbaka? Kryssa i ;)

msn/mail adress (visas bara, bara, bara för mig ♥)

Bloggadress eller hemsida? :)

Självaste kommentaren ♥:

Trackback
RSS 2.0