borta

Igår; mamma och pappa väckte mig typ SJU!!!!!!!!! Eller typ halv ;( Sen duschade jag, åt frukost och sådant och sen åkte vi iväg till åsele.
Grattade farfar och fikade överallt och blev som runda bollar, vi fick typ rulla in i bilen.
Sen fick vi skynda oss hem, för hemma väntade en halloweenfest hos alma. Nora och Almas halloweenfest.

DET VAR AWESOME!!!

Jag var utklädd till Michael Jackson som hade återuppstått xD
Hahah....

När vi först kom dit, fick vi gå ner i dödens grotta... DÄr snackade vi haha xD

Sen gick vi upp och åt middag, och sen var det en tävling. Mitt lag vann (y) DU ÄR JÄTTEDUKTIG TEAAAAAAAAA!
Då fick man en skattkarta. På kartan från 1800talet fanns en kryss, där var skatten... 1 kilo godis :D
Vi delade med oss och sen såg vi film, The White Ribbon.

 Den var på tyska. Men fick tänka lite grann, för att man fick inte reda på vem som hade gjort alla mord.
Den var inte läskig, det stod att det var en thriller ;(

Men nu bär det av till stan!

Vid 1 kommer Lina dit, sen ska jag hem till Lina och sovaaaaaaaaaaaa över :D:D:D

Måste typ skynda mig nu! ;p

Vill hinna till stan innan Lina... Har typ 3 timmar på mig, men tjaaa

Kommentarer
Postat av: linaaa'

JAG HISSAR:)

2010-11-05 @ 19:45:38
URL: http://fotoavlina.blogg.se/
Postat av: tea

haha,tackartackar! ;p

2010-11-06 @ 15:10:02



Ditt namn :)♥:
Kommer du tillbaka? Kryssa i ;)

msn/mail adress (visas bara, bara, bara för mig ♥)

Bloggadress eller hemsida? :)

Självaste kommentaren ♥:

Trackback
RSS 2.0