Dj Mangoo

Ojj, shit. Har inte märkt att Dj Mangoo har släppt ny singel ;o
Men det har han då gjort, den är lika bra som hans andra låtar ;p

Dj Mangoo – Im Back
Här, ni kan också få lyssna.

Såklart ska jag ha feber idag. Inte undra på att jag frös så mycket igår, jag hade 38.5 i feber (jag är även lågtempad)
Alla i skolan har mezzat och sagt att jag missade en sak. Bajs. Jag ska alltid vara sjuk när det roliga händer, bu!

Jag försöker ladda in bilder på min dator, det går inte så bra... Har ju ubuntu nu va.. Ska gå och titta hur det går :)
Okej det går, men det går saakta.
Jag tror jag ska spela sims3. Hahahah :)<3 Bara för att det är så himlarns roligt -.-''

Nejmen, vi hörs :) Fjongelong! :''D

Kommentarer



Ditt namn :)♥:
Kommer du tillbaka? Kryssa i ;)

msn/mail adress (visas bara, bara, bara för mig ♥)

Bloggadress eller hemsida? :)

Självaste kommentaren ♥:

Trackback
RSS 2.0