frågor och svar

1. Hur mycket pengar har du på din mobil?
har oändligt med pengar, har abonnemang. Det kan inte ta slut ;p

2. Har du fått en kyss den närmsta veckan?
Av Melody? xD Fast... det var ingen kyss hahah.. Nej ;d

3. Vem tillbringade du två timmar med idag?
Lina

4. Hur lång är du?
161 typ.

5. Vilken är den senaste filmen du sett?
The hills run red :)

6. Hur löd ditt senaste sms?
"Okej, såg inte ditt sms ;)<3"

7. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Sms typ ;D

8. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Gifta xD

9. När såg du senast din mamma?
För ungefär.... 30 sekunder sedan.

10. Icke godkänt i något ämne?
Nope ;p

12. När vaknade du idag?
12.02

13. Vilken är din favoritplats?
... Vet inte ;o

14. Vilken plats föredrar du minst?
alla rum där Annas lektioner är :o

15. Vem får dig att må bra?
Det finns många som får mig att må bra

16. Hur stor är din säng?
120; s säng :D

17. Vad sover du i?
Typ.. Linne (yy'

18. Hur många kuddar har du i sängen?
6 mysiga kuddar

19 Var har du bott/bor?
Här jag bor nu är det enda stället jag bott på, grubbe alltså.

20. Tycker du om kinamat?
Gottsomfan :D

21. Tycker du om kaffe?
Usch nej :(

22. Vad dricker du helst till frukost?
Juice (y'

23. Kan du spela poker?
Nej, men pappa är kung.

24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig?
Lisa fyller år dagen före... Jonathan dagen efter... Nej ingen som fyller 25/1.

26. Kan du några andra språk än svenska?
Haha, kan säga lite smått på jättemånga språk, men engelska kan jag.. Och spanska typ, inte flytande.. Men jag håller på att lära mig ;p

27. Har du någonsin åkt ambulans?
Nope, vilket är ett mirakel. Eller jo, ambulans skoter.

28. Föredrar du havet eller bassäng?
Bååååda (y' Det är så kallt i havet -.-

29. Vad spenderar du helst pengar på?
Veit'nt

30. Kan du rulla med tungan?
Att jag kan ;p

31. Vem är den roligaste människan du känner?
Venne ;p ALLA JAG KÄNNER ÄR ROLIGA PÅ SITT SÄTT! :D

32. Vad har du för ringsignal?
Har junågon dålig lånemobil.. Det finns bara polysignaler -.- Jag brukar ha på ljudlös så slipper jag skämmas -.-

33. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Men ja ;p

34. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
JAG SER INGET RÖTT :( brb... Åh.. En kudde -.-

35. Kan du byta olja på bilen?
Bilar har väl bensin? Nej skojja HAHAHAHAH.. jag är inte blåst -.- Nejmen, nej men jag ska lära mig :o

36. Vilken var den senaste boken du läste?
Som om ingenting-Katarina Von Bredow

37. Dansar du i bilen?
HELA TIDEN måste jag erkänna...

38. När var du i kyrkan senast?
Skolavslutningen i somras...

39. Hur många hål har du i öronen?
3 hål ;p

40. Har du någon piercing?
ja... hål i öronen? ;D

41. Har du någon tatuering?
Nope :D

42. När slutade du med gosedjur?
Vet inte :D

43. Har du pojkvän/flickvän?
Nej, singel ska det vara ;D

44. Har du en bästa vän?
Såklart :]<3

45. Vad är ditt mobilnummer?
Det är hemligt :]

46. Vad ska du göra ikväll?
Inget :D

47. Har du några syskon?
Ja, Nina, Frippe och jacqueline (den dryga saken i rummet bredvid)

48. Vill du flytta hemifrån?
såklart (y)

49. Är du kär?
Ja

50. Finns det någon person som du vill slå?
Ja, men jag... kan inte slåss xD


Kommentarer
Postat av: Oliver

HAHAHHA,



48. Vill du flytta hemifrån?

ja. jag och nicole ska ju flytta till U.S.A snart?



Jag skulle inte vilja flytta med mig själv.

tog du från Linas?

2010-11-08 @ 18:37:08
URL: http://Har ingen blogg :D



Ditt namn :)♥:
Kommer du tillbaka? Kryssa i ;)

msn/mail adress (visas bara, bara, bara för mig ♥)

Bloggadress eller hemsida? :)

Självaste kommentaren ♥:

Trackback
RSS 2.0