igenuuu gnnuu alpacka :o

HUR
Svarar du i telefonen: Beror på vem som ringer, är det någon jag känner kan jag svara hur som helst,.. Som; JA HEJ NI HAR KOMMIT TILL TANT TORHILD!! Men i vanliga fall "Hej, det är Nicole)
Gör du när du är kär i fel person: Blir aldrig kär i fel person.
Tycker du om gul-bil-leken: JA ABSOLUT, bara för att jag är BÄST på den leken.
Mycket pengar har du i plånboken just nu: Typ 500 eller något.
Mycket är klockan: 20.47
Många kontakter har du på msn: 215
Fick du detta test: Någon random människas blogg
Spenderar du en regnig dag bäst: Med kompisar eller familjen... Datooorn xD

VEM
Pratar du med på msn just nu?: iNågon bajsklutt :D
Ringde dig senast?: edwin
Pussade dig senast?: melody
Vill du kasta en sten i huvudet på? någon gammal gnu? (inte oliver)
Saknar du mest just nu?:  Sofia och Jennie
Är din bästa vän av motsatta kön?: Hugo, Spretis, Rasmus, Oliver, Erik, Edwin. Det finns många, men liksom.. Inte bäääääästa, men jag gillar er andra också ;p
Ska du träffa imorgon?: Mamma, pappa och Lina och annat folk
Umgicks du med senast?: Linut
Sov du med senast?: Lina

HAR DU
Cyklat utan händerna: Nej
Gråtit en hel natt: Gråter typ aldrig på kvällarna? xD Bara om jag skrattar, jag gråter typ aldrig xD
Druckit så du spytt: Men ja :o (nejxD)
Åkt vattenskidor: Noe
Åkt rullstol: Men ja, är bäst på det.
Gjort en bakåtkullerbytta: Självklart, jag gör bakåtvolter upp ur sängen xD
Köpt lösgodis för över 50 kr: Pappa betalar.. Inga kommentarer xD
Haft träningsvärk: Jag älskar träningsväärk, sååå skönt :o och ja <3
Önskat att du var det andra könet:        Nejeee :D
Velat vara ett djur: men ja -.- Jag var trodde typ att jag var det när jag var liten ;p
Tänkt dig en kompis i rosa kanindräkt: Nej, men jag brukade ha en rosa kanindräkt på mig på dagis
Tyckt Harry Potter är bra: I <3 Harry Potter
Hatat choklad: nej. Eller kanske xD Men nej.
.
VEM
Är i rummet med dig? Linut
Fick du senast sms av? Syrran
Tänker du på nu? J xD
Pratade du senast i telefon med? Edwin
Hus var du senast i? Affären coop är ett hus xD
Sa du senast “jag älskar dej” till? Saade
Önskar du var med dig nu? J :o
Är din favoritsläkting? Linut
I din skola går dig mest på nerverna? mrrrrrrrt.......
.
VAR
Går du i skolan? gubbe
Är din telefon? I min ficka
Är din mamma? Vet inte. Hemma? :D
Sover du? i mitt rum xD
Handlar du mest? på stan? :D Och internet haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
Fick du tag i tröjan du har på dig? moder och fader köpte i Tallinn
Åkte du senast bil? Till och från coop
I ditt rum är du? Jag är inte i mitt rum, jag är i linas rum, daah
.
VAD
Åt du senast? rings ofc <3
Drack du senast? mjölkii
Är det för färg på dina byxor? Jeansfärg?
Är den närmaste saken som är blå
? Den tomma rings påsen
Gillar du mest med skolan? j <3
Har du på fötterna? Hud och sockar
Är din favoritfärg? Roosaa
Film såg du senast? paranormal activity

HAR DU
Sovit i en annan säng? ja -.-
Hånglat på en bio? alltid (y) nej -.- xD
Hånglat i skogen? med ett träd -.- nej. Skogen är inget för mig
Kört över hastighetsgränsen? inte jag.
Målat om ditt rum? jaaaaaaaa :d
Dansat framför en spegel? jao :D
Fått hicka? Typ varje dag :(
Stulit pengar från en kompis? Nopelibopeli
Hoppat i en bil med folk du just träffat? nejp
Varit i slagsmål? Nupp
Smugit ut ur ditt hus? Men ja.. När jag är ensam hemma och ska busplinga på mig själv -.- Då smyger jag ut från verandan.....
Haft känslor för någon som inte känt detsamma? eh. Tror det? :D
Någon du älskar eller saknar någon nu?
jaa :D

Bajsboll på er ;p (sannys ord, saaaaaaaarri)

Kommentarer
Postat av: sanny

HAHAHAHH NICOLEEEEEE XD

2010-11-06 @ 21:58:38
URL: http://godiisburkren.blogg.se/
Postat av: P.Phu

Du har visst kört fortare än hastighetsbegränsningen, jag åkte !!!!!

Ha det gott hos Lina



Hej då, P Phu

2010-11-06 @ 22:11:50



Ditt namn :)♥:
Kommer du tillbaka? Kryssa i ;)

msn/mail adress (visas bara, bara, bara för mig ♥)

Bloggadress eller hemsida? :)

Självaste kommentaren ♥:

Trackback
RSS 2.0