obbola

efter en låång dag på stan köpte jag (fick ;o) en fiiin tubsjal, jag ville inte ha min förra... och ett par strumpbyxor. Fiinaaaaa :D

Sedan åt jag lunch och sen mötte jag upp lina ;D

Vi kom på att vi kunde gå på bio -.- men det gick ingaaaaa filmer :o

Så vi satte oss och vilade xD

Sen for vi typ och handlade tacos saker och sen for vi hem (mitt andra hem, asså hos lina)

Vi har typ suttit vid datorn, ätit, varit ute... Sett Ana Gina Show xD WHIIIIIII WHIII. Gjort dipp, u ska vi se Paranormal activity1 :D

http://tapemixblog.files.wordpress.com/2009/10/paranormal_activity_xlg.jpg

Wey.. Vi har rings och dipp (y) xD

Nu... startar jag filmen snart :o fjongelong...

Kommentarer



Ditt namn :)♥:
Kommer du tillbaka? Kryssa i ;)

msn/mail adress (visas bara, bara, bara för mig ♥)

Bloggadress eller hemsida? :)

Självaste kommentaren ♥:

Trackback
RSS 2.0