ohweyygrattis

Haha, bloggtorka for the win (y'''


Lina sov här i helgen :DDDDDDDD <3
FF på fredagen (y' Weeey

Vi såg I know who killed me
Bra film :)



Sedan så åt vi, sjöng singstar (y' xD

Skrämde Jacqueline och Fannyyy, nördade datan, snackade. bl.a :D


Dagen efter var jag ganska så död.. Jag gick och la mig typ halv 8? xD

Hahahaha, det var flera år sedan <3


Typ.


Imorgon är det tisdag, sen är det helt plötsligt fredag, sen är det söndag och då är det bara 20 dagar kvar tills vi åker.

Gud vad tiden går snabbt, man hinner ju inte meeeeed.


Men jag pallar inte blogga. Det är ganska så tråkigt just nu. Jag får samla mig kraft xD TJO :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

du har också en fin blogg:)

2010-11-22 @ 19:54:22



Ditt namn :)♥:
Kommer du tillbaka? Kryssa i ;)

msn/mail adress (visas bara, bara, bara för mig ♥)

Bloggadress eller hemsida? :)

Självaste kommentaren ♥:

Trackback
RSS 2.0