test

SENASTE:
Dryck: Mjölk
Telefonsamtalet: Edwin
SMS: Pappa xD
Sång du lyssnade på: Mockingbird, eller lyssnar på den nu xD
Gången du grät: Eh... Typ i förrgår, 
fast det var skratt tårar (för att jag skrattade så mycket xD)

HAR DU NÅGONSIN:

Dejtat någon två gånger: nae?
Har någon varit otrogen mot dig: Hoppas inte det :D Eller... otrogen är väl lite att överdriva om man är såhär liten xD
Varit kär: Men ja xD
Förlorat någon speciell person: Ja,, typ.
Varit deprimerad: NEJ
Varit så trött att du somnat sittandes: Hahahaha, asofta xD

DINA TRE FAVORITFÄRGER:

färg 1: Rosa
färg 2: Cerise
färg 3: Grå

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Jaa, många.
Fått ditt hjärta krossat: Nope.
Skrattat så att du har börjat gråta: Men ja, så sjukt ofta xD
Träffat någon som förändrat ditt liv: .... JAAAA :D
Insett vilka som är dina äkta vänner: japps
Fått reda på att någon har pratat om dig: Va? xD Pratar om mig? -.-
Kysst en kompis av samma kön: nej -.-

BLANDAT:
Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: alla
Hur många barn vill du ha: två, eller kanske 3.
Har du några husdjur: Ja :D
Vill du ändra ditt namn: nej.
Vad gjorde du under din förra födelsedag:
Firade att jag blev tonåring(y)
Vilken tid vaknade du idag: typ 12.00
Vad gjorde du igår runt midnatt: Hahaha, skrattade!
Någonting som du längtar till: 16 december (kina thailand)
Senaste gången du träffade din pappa: Igår, jag sover ju över hos Lina
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Vet inte :D
Vad lyssnar du på just nu:
Hollywood Undead – Undead
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Ja det tror jag, jo det har jag!
Vad gör dig irriterad just nu: Vet inte. :D Ingenting, livet är underbart.
Vad är ditt namn: Nicole
Stjärntecken: vattumannen
Kille eller tjej: Tjej
Grundskola: Backen/grubbe? xD
Gymnasie: Gaaaaaaah... Något i usa hahahha xD
Högskola: Mu :D
Hårfärg: Blond
Ögonfärg: typ gråblåa
Längd: 161 typ :D
Vad gillar du gällande dig själv: .... Att jag har sådan fruktansvärt bra humor xDxDxDxD
Piercings: 3, i öronen xD
Tatueringar: Har inga ;D Ska väl skaffa en henna nu i thailand xD Förhoppningsvis :D
Höger eller vänster: Höger

DIN FÖRSTA:
Operation: Jag har inte opererat mig, bara varit nära operationer fööör många gånger -.-
Piercing:  dagen innan jag fyllde 6, hål i öronen, asså..
Tatuering: Har ingennnn
Bästa vän: Lina, hon liksom sitter fast på mig som en liten knöl -.-
Sporten du spelade: Ehm... Kommer inte ihåg :D
Husdjur: Typ fiskar? xD
Vaccination du minns: Vet inte
Alkohol du drack: Ingen xD

JUST NU:
Äter du: Tuggummi
Dricker du: Luft
Är du på väg att: AWESOME
Lyssnar du på:
K'NAAN – Wavin' Flag - Coca-Cola® Celebration Mix
Väntar du på: Kvällen, så att det blir mysigare -.- (enligt Erik)

DIN FRAMTID:

Vill du ha barn: ja, men min kille ska föda.
Vill du gifta dig: Är redan gift med så fruktansvärt många. Just nu planerar jag och Niklas ett bröllop med en hemlig person som inte vet om det xD

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: ... BÅDA :D:D:D
Kramar eller pussar: BÅda -.-
Kortare eller längre: Längre (y)
Romantisk eller spontan: båda :D
Snygg mage eller snygga armar: båda =) KILLMAGE <333333333333
Tatueringar eller piercingar: Tatueringar typ? xD
Känslig eller inte: Asså inte såhär att den börjar gråta om man typ nuddar den, men asså känslig, kärleksfull xD
Ragg eller förhållande: förhållande typ? :d
Bråkstake eller tveksam: Eh.. Mittemellan


HAR DU NÅGONSIN:

Kysst en främling: Noeee
Tappat glasögon eller linser: Använder inte xD
Haft sex på första dejten: Ehm nej :o
Krossat någons hjärta: Hoppas på nej :d
Har du blivit arresterad: Nopelis
Dissat någon: THIIIIIIII JA :D

TROR DU PÅ:


Dig själv: .... ibland
Mirakel: nej? Eller xD
Kärlek vid första ögonkastet: Såååklart!
Himlen: Ja. Såklart :( Dom som inte gör det är ganska så konstiga xD
Tomten: Jag är ju tomten, så ja :o
Att kyssas på första dejten: Varför inte? ;D
Änglar: Jag känner många änglar, så ja.

SVARA ÄRLIGT:
Haft mer än en pojkvän på samma gång: Ja... I 6års (y) fast alla 6 visste om det -.-
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Ja?
Vad kan du verkligen inte leva utan: Mat och vatten xDDDDDd


Kommentarer



Ditt namn :)♥:
Kommer du tillbaka? Kryssa i ;)

msn/mail adress (visas bara, bara, bara för mig ♥)

Bloggadress eller hemsida? :)

Självaste kommentaren ♥:

Trackback
RSS 2.0