Farmville party

Haha, så kul. Vi badade i frön, mjölkade kor, drack mjölk direkt ur spenen, lekte bland höbollar uppe på ett loft, snackade, åt, såg skräckisar, skrattade, bastade (jag och nora bastade inte, vi hade inga badkläder, fastj ag fick låna av Sanny men jag mådde illa)

Jag hade jättekul!<3 Tack :]]

På fredag ska jag och Jacqueline laga en trerätters middag till mamma och pappa. Smått stolt över mig själv, tror detta kommer gå ganska bra och bli vääldigt gott ;d

Förrätt; Västerbottensostssnurror. Med smördeg då.
Varmrätt; Italiensk Buffé´
Efterrätt; Vit chokladmousse med hallon. MUUUUUUMs :D:D:D

Kommentarer
Postat av: Lina

tyst med dina maträtter hörredu-.-

2010-10-18 @ 22:00:20
URL: http://fotoavlina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gissa om Era stolta föräldrar ser fram emot detta !!!!!! Ultramums.....jag längtar



Stolt Phu

2010-10-19 @ 08:42:42



Ditt namn :)♥:
Kommer du tillbaka? Kryssa i ;)

msn/mail adress (visas bara, bara, bara för mig ♥)

Bloggadress eller hemsida? :)

Självaste kommentaren ♥:

Trackback
RSS 2.0