ÅH!

Min dator lever, tack Berra!<3

Men nu har jag något skumt operativsystem som heter Ubuntu xD Det är jättefint och roligt och finns jättemånga program, typ fotoredigeringsprogram som typ kostar pengar i vanliga fall. Jättelyxigt ;D

Jag kom typ nyss hem från Sanny, vi var och busade.. xD
Nu smsar jag och chattar, någon som vet hur man fixar msn till ubuntu? Jag är inne på ebuddy nu för att msn inte stödjer detta operativsystem ;(

fattar inte hur man laddar upp bilder till bloggen.. ni får nöja er med det som finns ett tag framåt. Nu ska jag fortsätta sociala mig med folket, tjingeling!

Kommentarer
Postat av: sanny

hihiihi !! Go Berra go go go Berra :D xD komentera ;) <3

2010-09-28 @ 18:14:02
URL: http://godiisburken.blogg.se/



Ditt namn :)♥:
Kommer du tillbaka? Kryssa i ;)

msn/mail adress (visas bara, bara, bara för mig ♥)

Bloggadress eller hemsida? :)

Självaste kommentaren ♥:

Trackback
RSS 2.0