byebyesanny;(<3

Gympan gick jättebra :) Även fast vi inte hittade så många kontroller (det var någon som hade suddat ut vad det stod på dom) så gjorde vi absolut vårat allra bästa!  Efter gympan satt(låg) jag och sanny på golvet vid våra skåp i typ en halvtimme och chillade. Bara mysigt. Jag orkade inte cykla hem, jag orkade verkligen inte.

Men ja.. När jag kom hem, då vid backen nerför gatan till vårat hus så stod Nina där, precis när jag kom förbi svängen som så släcktes hennes bil-lysen xD Vi kom typ samtidigt hem ;) 
Och när jag kom in hade jag fått lite smink. En eyeliner, bronzing powder, concealer, en duo eye shadow och ett lipgloss. Tack mamma :)<3


Sanny är påväg till sin pappa..:( ute i bushen xD

Saknar dig redan ;)<3 

Ska gå och se VMA, tjao :)

Kommentarer
Postat av: Lina

siknir dig :D:D

2010-09-17 @ 18:19:24
URL: http://fotofotofotol.blogg.se/



Ditt namn :)♥:
Kommer du tillbaka? Kryssa i ;)

msn/mail adress (visas bara, bara, bara för mig ♥)

Bloggadress eller hemsida? :)

Självaste kommentaren ♥:

Trackback
RSS 2.0