före/efter bilderna ;)


FÖRE
bombnedslaget...

EFTER
Tog utan blixt för att det skulle se lite mysigt ut... Vart typ...mörkt xD

xD Typ likadan bild nästan? ;D



Okej, men ni ser ju att det blev liiiiiiite finare :p
Jag vet att jag har världens gamlaste dator, om jag skulle vilja skulle jag kunna köpa en ny. Men jag nöjer mig med allt fint jag har. xD
Förresten, det här är bloggen 40:e inlägg ;) På typ... 15 dagar :p Eller vet inte xD Ska titta hur länge jag har haft bloggen :p 15 dagar ja ;) Haha, snart fyller bloggen en månad, ska vi fira? ;)

Kommentarer
Postat av: Lina

wey, "grattis" xD

snyggt det blev... kan du städa mitt också?XD

2010-09-19 @ 21:38:51
URL: http://fotofotofotol.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv; hon tvättade det, sen igen-.- XD

2010-09-19 @ 21:42:05
Postat av: Nina

va duktig du har vari =) å fint blev de

2010-09-20 @ 11:36:22
Postat av: sanny

JÄTTE FIINT NICOLE :D :D :D

2010-09-20 @ 20:42:10
URL: http://godiisburken.blogg.se/



Ditt namn :)♥:
Kommer du tillbaka? Kryssa i ;)

msn/mail adress (visas bara, bara, bara för mig ♥)

Bloggadress eller hemsida? :)

Självaste kommentaren ♥:

Trackback
RSS 2.0