hej, nu är det hål, och sen är det gymp...

hej, nu är det hål, och sen är det gympa:) orientering:( bu!! Världens snyggaste kille gick nyss förbi, aaah<3 några hälsningar: nike är jätte snygg/nike! Nora har fått en lång nagel/ Nora! Emma är ett mumintroll!:D:D/emma;) klara spelar quadra pop.. XD och vi snackar politik;) slut med hälsningar.... Vi hade val i skolan idag, jag röstade på piratpartiet xD haha, :D:D:D jag orkar inte ha gympa! Men efter gympan ska jag hem, och där hemma är nina:D men nu ska jag sluta, jag orkar inte skriva mer xD det blev faktiskt hela 4 sms;) vad duktig jag är:D men vi hörs, puss/n


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag håller med att orientering är tråkigt.

fin blogg du har :)

2010-09-17 @ 19:49:40
URL: http://perrisblogg.blogg.se/



Ditt namn :)♥:
Kommer du tillbaka? Kryssa i ;)

msn/mail adress (visas bara, bara, bara för mig ♥)

Bloggadress eller hemsida? :)

Självaste kommentaren ♥:

Trackback
RSS 2.0