helg ♥

igår så träffades jag, rasmus och viktor i skateparken :) Sen så ringde vi sanny och frågade om hon ville komma, och det ville hon :]]<3
Sen for vi hem hit och såg idol.
Sen skulle Sanny hem, då följde rasmus och viktor henne hem :p

Och idag var det fredag. Yummy ;p<3
Glömde min halsduk i skåpet :( Den skulle ha behövts ikväll, då jag Joeh, Julia a, rasmus och viktor har varit ute hela kvällen, usch vad jag har frysit :p Men jag lever ju nu :D

Imorgon ska jag och Sanny på bio med rasmus och viktor ;D dom payar, vet inte varför. Dom hade förklaringen "vi är ju killar" förstår inte riktigt :p Gulliga är dom <3
Men vad är det med viktor? Hela kvällen; gillaruuuu raaaaasmuuuuus?
man typ: han är min vän, keeeyy?
han: rasmus är käääääääär i dig.
jag: men sluta *dör* -.-

skumt...
Eller inte -.- xD haha, lät värsta mysko. Jag fryser :(
Önskar att eric hade varit här och värmt mig ;)<3

Men ska gå och tjocka mig med chips ♥ häj do :]<3

Kommentarer
Postat av: Lina

sv: tack du sötnos :]

ska tänka mig för (a)

vill alltid ha dig kvar också ju :)<3



och, jag sabbade hela skiten, så har nu ingen header eller nånting-.-

smartis :D

2010-09-11 @ 00:16:25
URL: http://fotofotofotol.blogg.se/



Ditt namn :)♥:
Kommer du tillbaka? Kryssa i ;)

msn/mail adress (visas bara, bara, bara för mig ♥)

Bloggadress eller hemsida? :)

Självaste kommentaren ♥:

Trackback
RSS 2.0