jag älskar mina föräldrar,

sanny kom nyss, hon var ensam hemma så hon kom förbi och hämtade sin kamera som hon glömde igår tror jag. 
Jag skulle följa med ensamma lilla sanny vars syrra är och dansar och mamma... kommer jag inte ihåg vart hon var, men icke. Mamma sa att jag skulle vara hemma idag, jag förstår henne. Jag är ute och ränner varendaste dag. Och pappa kom faktiskt hem från älg jakten idag. Men jag vill ju inte att sanny ska vara ensaaaaam :(<3

Men jag jobbar fortfarande matte, eller har gjort ett tal sen sist, så jag jobbar inget.. Men matteboken ligger iallafall här framför mig :]

Jag pratar med sanny på msn istället :D<3

Weyyy :]

Men nu slutar jag skriva, ni måste läsa så mycket :D

Kommentarer
Postat av: Lina

vi har också ganska så mycket läxor, (n) suger fett mkt-.-

2010-09-16 @ 07:24:52
URL: http://fotofotofotol.blogg.se/



Ditt namn :)♥:
Kommer du tillbaka? Kryssa i ;)

msn/mail adress (visas bara, bara, bara för mig ♥)

Bloggadress eller hemsida? :)

Självaste kommentaren ♥:

Trackback
RSS 2.0