mysig idol kväll :]

Efter middagen, typ 18 kom rasmus och viktor<3 Som sagt...  Efter vi hade varit ute med Melody ringde Sanny. Sen kom hon :D<3
Då typ satt vi lite vid datorn, och rasmus och viktor typ "bråkade" om min säng :]<3
Sen läste dom Frida tidningar och typ... Ja, läste hur man attraherar en kille... Viktor ba: Man vill ju veta hur ni reagerar, så att jag vet när ni försöker flörta ;)

...Ja.. Så kan man ju också göra :D

Vi spelade ssx och flipper sen såg vi att det bara var en kvart kvar till idol, så vi ringde lite folk och sen klev vi upp ur våra sköna soff positioner och gick till tv-rummet och såg idol.

Nu ringer Sanny ;D

heheh xD *skratt*

Nu la vi på :D

xD

Jag är dökär :s<3
HELP ME SOMEONE<3333333


en anka (a' Gosh vad den passar till detta inlägg-.-

Kommentarer
Postat av: Lina

ah, ankor passar;) <3

2010-09-07 @ 23:17:52
URL: http://fotofotofotol.blogg.se/
Postat av: Malin

Sv; Haha, a, det skulle nog ta vääädligt lång tid! Men jag kanske kan göra en ändå.. kanske;)

2010-09-08 @ 15:28:19
URL: http://malinforsgren.blogg.se/
Postat av: Anonym

hihi var as kul :D :D

2010-09-08 @ 19:07:07



Ditt namn :)♥:
Kommer du tillbaka? Kryssa i ;)

msn/mail adress (visas bara, bara, bara för mig ♥)

Bloggadress eller hemsida? :)

Självaste kommentaren ♥:

Trackback
RSS 2.0