Skola hela tiden typ :s

Usch, det är skola hela hela tiden! Jag vill ju typ liksom... Ha lite fritid också (a'
Vi har typ inga raster, 5 min. Man hinner ju knappt ut ur klassrummet innan man ska springa till nästa lektion. Bu!

Läste nyss ut boken "Bree Tanners andra liv" Den var jättebra, problemet blir bara att lämna in den imorgon, marcus är typ as pissed på mig och sanny (a) Tror jag... :]

Idag på skolan var det ensemble! :) Jag fick ju spela gitarr som jag ville :D:D

Snow Patrol – Run den låten, den var jättekul att spela! :) 

Imorgon börjar Idol! Weeey ;) Hoppas det är några snygga killar med (a'

tripp trapp trull...

Kommentarer
Postat av: Lina

HIHI POLLLYYY :]

2010-09-06 @ 20:51:31
URL: http://fotofotofotol.blogg.se/



Ditt namn :)♥:
Kommer du tillbaka? Kryssa i ;)

msn/mail adress (visas bara, bara, bara för mig ♥)

Bloggadress eller hemsida? :)

Självaste kommentaren ♥:

Trackback
RSS 2.0