Slut på helgen

... men glad ändå :]

Haha, inte astaggad på skolan, men tycker faktiskt att det är helt okej. I 6an typ gillade jag inte skolan alls, eller jag var trött på den. Nu i 7an känns det som att jag nyss börjat 6års/nollan och typ... längtar efter skolan. Eller längtar gör jag väl inte, men tiden går så snabbt så om bara någon dag är det ju helg igen :p Någon som förstår mitt tänkande? xD

Imorgon är det sovmorgon, vilken är en bra start på veckan. Men alla 5 minuters raster gillar jag inte.

Nu ska jag gå och borsta tänderna, bloggar kanske senare! Och ska försöka att blogga imorgon på skolan! :) Om vi har några hål :p Kan fortfarande inte schemat.

Men vi ses ;) Tjao :)



Kommentarer



Ditt namn :)♥:
Kommer du tillbaka? Kryssa i ;)

msn/mail adress (visas bara, bara, bara för mig ♥)

Bloggadress eller hemsida? :)

Självaste kommentaren ♥:

Trackback
RSS 2.0